25. jan. 2010

siste dagene i laax, hjemkomst og maratonweekend

Etter en sinnsykt bra tur til Laax var vi omsider på Gardermoen igjen på kvelden/natta 21. januar. Det var uheldivis ikke baggasjen min, som måtte sendes til Elverum dagen etter.

 


Søndag kl. 11 begynte vi på skolens årlige veldedighetsmaraton til inntekt for skolebarn i Uganda. Oppgaven er å gjøre en aktivitet så lenge man klarer (opptil 28 timer), og skaffe sponsorer til å støtte seg med 1-10 kr pr. time man holder på. Jeg ble sponsa med 136,50 pr time, og fikk 2350 kr i tillegg til det. Det resulterte i at jeg samla inn 6172 kr ved å redigere film i 28 timer! Resultatet ser du her..

I skrivende stund har jeg fått meg ny romkamerat, og jeg benytter anledningen til å ønske Fredrick velkommen til Nordigard 2. EFHS' desidert beste rom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar