22. nov. 2009

Mer jobb

Denne uka har det blitt vanlig skole igjen. Plutselig var det litt
rart, men digg. Har jobba med skolegensere og diverse forefallende.
Ikke barebare å digitalisere 130 underskrifter f.eks.

I tillegg kan jeg meddele at «no shave november» har begynt å sette
spor :)

På torsdag fikk vi testa intimgrensene litt ekstra. I linjefag hadde
vi først litt lett trening, før vi fikk utdelt lavendelolje til litt
god massage, mano on mano! :O Var digg da.


Fredag kveld var det premiere på «Hjemme hos Beate», en revy som flere av lærerne på skolen står for. Igjen var det tid for
forestillingsfilm, og med to HD-kameraer var jeg godt forberedt,
trodde jeg. Det viser seg nemlig at filmopptak på speilreflekskameraer
er begrensa til 5 min. Så det kameraet jeg hadde satt opp til å stå
å filme totalbilde av scena hele forestillinga fikk tatt noen flotte
bakhodeshots idet folk satte seg, før det stoppa å filme. Løsning:
sette opp ordentlig kamera på forestilling to for kvelden, og satse
på at ting kan løses i postproduksjon :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar