22. nov. 2009

Oioioi




..nå har det skjedd mye i det siste. Derfor det har blitt dårlig med
blogging (ræva Internett hjelper heller ikke).

Forrige uke var som nevnt teateruke, men jeg brukte uka på å lage
Peter Pan-DVD. Den er nå ferdig og mer enn godkjent (hvis jeg tolkes
tilbakemeldingene til oppdragsgiver riktig). På torsdag filma jeg
«Rare eventyr», og brukte hele dagen på å lære meg å lage custom
DVD-meny. Jeg fikk det til til slutt, og resultatet ble ganske fancy :P

På fredag bar det til Trysil på hyttetur, der badstu, boblebad og et
åpent skianlegg venta. Snøen lava ned, og silkeføret i bakken på
lørdag var episk.
Bare synd at alt ble til regn på ettermiddagen. Stemninga på hytta
lot seg imidlertid ikke senke.

Vi skulle egentlig bare ha hytta til søndag, men siden det var
hjemreisehelg, og mandagsfri, fikk vi ringt hytteutleierne og lånt
hytta en dag til. Så det ble snowboard på både søndag og mandag
også.

Natt til mandag ble det bursdagsang, ballonger og porsjonsbrownies!
Helt topp start på bursdagen! Tilbake i Elverum måtte vi bare bryte
opp en slåsskamp på rutebilstasjonen før vi handla råvarer og lagde
pai med ost, skinke ++ og brownies på kvelden. En skikkelig bra
bursdag, etter en fantastisk bra bursdagshelg!


2 kommentarer: