25. aug. 2009

Laaange dager

Det viser seg at dager blir lange når man står opp tidlig. En ny
erfaring!

Har rukket masse idag. Laange infomøter, fire måltider, runde på
runde med kubb (ett tap, fire seiere. Noe jeg passer på å gni godt
inn). Bygging av — og hopping på — trampoline,
marshmellowsgrilling på en strand langs tjernet ved skolen og
«Watchmen»: to og en halv time med film!

Har valgt valgfag: foto, styrketrening, gitar, hekling og strikking
(her skal det masseproduseres luer) og morro med Marius, som er
akrobatikk osv.. (tror jeg).

Spørs om jeg ikke snart må finne frem skateboardet. Problemet er bare
at folk er gode. Men de blir vel ikke dårligere iløpet av året, så
best å henge seg på nå!

Idag fikk jeg sangbok. Det får jeg komme tilbake til.. Har vaskeuke,
og internatet skal være vaska over hver
morgen innen kl. 8 :S

Sove.

MVH

Eivind E. Høimyr

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar