15. sep. 2009

Living for the weekend.. but the week is just as good!

På fredag fikk guttene utfordring om å arrangere damenes aften på
lørdag. Vi var åtte mann som tok utfordringa å organisere det hele.
Det tok tid å finne ut hva som lot seg gjøre på så kort varsel og
uten penger. Vi måtte jo imponere.

Etter lørdagens show tror jeg vi trygt kan si at det greide vi. Tale
til damene (holdt av undertegnede — på Engelsk),
gentlemannsoppførsel en hel dag, ingen joggebukser, lollipops på
stolene og et forrykende hett moteshow med deilige boys fra alle
skolens linjer (utenom fra Afrika. Ingen bistand å få fra gutta der).
Med vill blitsing og storskjermfeed på veggen ble moteshowfølelsen
komplett for de sexy gutta, og det virka som om vi ikke hadde gjort
annet enn å gå catwalk.. skal vi tro tilbakemeldingene, som forøvrig
var helt ville. Det skulle bare mangle, etter en grand finale med et
godt knippe nakne, bukkende hunks på scena. Jentene skal stelle istand
litt av en dag for å overgå dette! Vi venter i spenning!

En annen sensasjon: Elverum FHS har fått nye hjemmesider!! Woo-hoo!
Det har vært sårt etterlengtet. Og enda bedre: skolen har fått ny
profil også, som jeg liker veldig godt (ALT hadde riktignok vært en
forbedring fra den gamle). Sjekk inn på www.elverumfhs.no fra tid til
annen hvis du lurer på hva vi driver med. Akkurat nå ligger talen min
ute på førstesiden. Har fått sykt mye skryt for den, det er stas.
Har rett og slett fått sykt mye skryt og hyggelige tilbakemeldinger
på hele opplegget for damene, og mange sier at det ikke hadde blitt i
nærheten så bra uten meg. Det er morro det. Var mye jobb, men totalt
verdt det! Siden vi FORTSATT ikke har nett (jeg kommer til å dø
snart) må jeg skrive på iPhone og publisere fra peisestua. Siden jeg
ikke har bilder på mobilen må dere klare dere uten bilder foreløpig,
men det kommer...

Mandag hadde jeg fri fra lønsj og ut dagen. Tirsdag betyr
musikklytting og morro med Marius. Kroppen min funker igjen, så nå
gleder jeg meg til alt! Folkehøyskole skulle vært toårig. Eller
tre.. Ukene flyr. Jeg gleder meg sinnsykt til snø!

Sorry hvis jeg ikke lar høre fra meg. Man er liksom i en egen boble
på skolen her. Skjer alltid noe. Alltid samme noen. Man glemmer
omverdnen litt. Det betyr bare at jeg har det dødsbra! :)

Jeg har høstferie 3—11 oktober! Vi snakkas ihvertfall da!

G'night!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar