2. sep. 2009

Glittertindzz, turnzz og skateboardzz

Maan! Det har skjedd mye siden fredag:

Skoletur til Glitterheim med topptur til norges høyeste punkt i snøstorm og med snowboard på ryggen. Noe av det drøyeste, mest utmattende, men tøffeste jeg har gjort. Var bare 6 km å gå, men 1000 høydemeter å bestige..

Første dagen på Glitterheim bada vi i fjellvannet. Siste dagen før hjemreise gikk vi til en isbre. Ble mye kortspilling og hyttekos!

Tirsdag dro snowboardklassen videre mot Galdhøpiggen sommerskisenter – Juvass – for å stå på brett. Idet vi kjørte inn på hyttetunet ringte ledelsen der og sa at vi ikke trengte å komme på grunn av regnværet. De skulle holde stengt. Såda var det bare å snu å kjøre hjem til Elverum. Ble grilling på veien hjem, under en bro i Otta. Der ble det også funn av Geocache på togstasjonen. Stas.





Idag stod turn for tur, i turnhallen til Elverum turn. Dødsmorro! Vi lekte, rulla, hoppa, tryna og tok saltoer. Fikk litt veiledning også. Ikke så dumt.

Etter turn ble det skating. Er rimelig rusten, men skal få åkommet meg. Med tur, turn og skating er kroppen min blitt rundjula, og jeg klarer ikke bøye meg noen vei. Men tar det som et tegn på at jeg er i bevegelse. Konstant. Det liker vi.

Kvelden har gått med til film. Det liker vi også. House on Haunted hill suger :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar