28. sep. 2009

Super familie, super helg...

Lørdag og søndag tilbrakte jeg Oslo rundt.. Ankom hovedstaden kl 14, og nølte ikke med å utfordre kollektivtrafikkskrekken. T-bane til Røa og Swag-lagersalg. Siste dagen med salg, så de klinte til med 70% på alt! Hjelpsom som jeg er gjorde jeg mitt beste for å hjelpe til å tømme lageret, og endte opp med stæsj til den nette sum av 14 000 kroner. Med 10 000 i avslag ble det likevel ikke så ille, og jeg var rimelig fornøyd da jeg gikk derfra med to snowboardjakker, snowboardbukse, snowboardboots og en vanlig bukse! Hvem sier at shopping bare er for jenter? Jeg har talent!!

Etter mer t-bane, litt lett retningsvillhet og 30 min utmattende gange med alt for mange bæreposer kom jeg meg til Ida og Cecilie i gamlebyen, og skulle til å hive meg i dusjen da mutter og fatter ringte å sa at de snart var i Oslo og klar for å spise. Det var bare å hive seg rundt og komme seg tilbake til Oslo S, denne gang med hjelp av trikk!

Det ble enda litt mer rusling før vi satte oss på Habibi og spiste palestinsk mat. Digg!

Så bar det tilbake til Ida+Cec for å skifte, og rett på vors på Majorstua. Kjempekult å møte Gjøvik-folk igjen.

Superfamily-konsert er alltid bra, og det var det denne gangen også. Masse mossinger i Oslo er aldri feil. Bar og nattmat gir en helaften :)

Mæksi-tæksi til med Tone og Ardis til Tone på Montebello. Enda en ny kant av Oslo, og enda ett fremkomstmiddel!

Søndag ble det heldigvis litt slækking. Man må jo bare elske sen egg-og-bacon-frokost og 4-stjerners middag-maraton på TVNorge. Etterpå var det klart for Oslo-maraton igjen. T-bane til Majorstua, bytte og ny bane til Brynseng. Chill med pizza, cola og YouTube før bane til Nationalteateret, hente romnøkkel ved SAS-hotellet og ta trikk til CecIda. Hente alle tinga mine og komme seg på trikk til Rutebilstasjonen, og buss til Elverum. Mye sprell på to dager gitt. Frister til gjentakelse ;P

I tillegg har jeg fått slengt ut ny film på YouTuba..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar