11. sep. 2009

And so it begins

Vi har fortsatt ikke Internett !?! :O
Det skal visst fikses til uka. Woopdi-frickedi-doo :/

Nå har vi begynt med vanlig timeplan. Det betyr fellesfag og valgfag.
Fellesfag er for eksempel musikklytting. Som det fremgår av navnet er
det ikke alt for krevende.

Jeg har foto, styrketrening, morro med Marius, gitar og strikking og
hekling som valgfag. Har vært ødelagt i kroppen etter all turning,
skating og aktivitet hele dagen, så morro med Marius ble ikke så
gøy. Men nå er jeg nesten bra igjen. Styrketrening var HARDT, men det
liker vi.

På onsdag hadde vi i svømmehallen i Hamar igjen. Etter 15 min med
oppsyking på 5-metern tok jeg «molberger» (man tar løpefart og
kaster seg bakover i salto ut fra kanten). Etter to forsøk til fra 5-
ern gikk jeg lit motvillig opp til 7,5 siden n i klassen skulle det.
Det ble to molbergere fra 7,5 før jeg — som eneste — gikk opp og
tok det fra 10-ern. Sykt stolt :D

Brått er jeg medlem i elevrådet da. Jeg har jo alltid holdt meg langt
unna sånt, men det skjedde liksom bare. Hmm. Jaja. Ble til og med
nesten valgt som styreleder, selv etter valgkampstalen «jeg hadde ikke
tenkt meg inn i elevrådet i det hele tatt, men hvis noen har en glup
ide om at jeg bør være elevrådsleder så kan jeg da være det».
Tolker det som at folk mener jeg er forholdsvis oppegående. Tar det
som et kompliment :D

Er altfor mange konserter jeg vil på i høst. Superfamily, Mew, Muse,
Röyksopp.. Får håpe jeg kan få med meg noen.

Life is good. Very good!

2 kommentarer:

  1. Haha, morsomt innlegg. 10-ern er kred! Likanes elevrådstale også.

    SvarSlett
  2. Thanks! Da skulle du hørt talen jeg skrev til jentene da vi hadde damenes aften. Gikk rett hjem :D

    Idag tok jeg molberger på bakken for første gang. Kommer ikke helt rundt så jeg står på beina. Men det kommer. Bakoversaltoen på bakken sitter snart også :)

    SvarSlett